יום שלישי, 4 במאי 2010

עספור - תקצירי פרקים 41-45!

השגנו לכם באופן בלעדי את תקצירי הפרקים 41-45!
שימו לב! את החלקים המעניינים באמת הדגשנו! הולך להיות פשוט היסטרי!

פרק 41: הגראס של החבורה עולה באש; איציק מבין ברגע האחרון שג'ולייט נשואה לקובי; סיון מושעית לצמיתות מביה"ס; יולי מגלה שהיא בהריון; קובי דורש מאיציק פיצוי על ההוצאות שנגרמו לו מביטול העסקה.

פרק 42: ניוטון מנתק קשר עם קצר; שיר מגלה שמצבה הרפואי של אביגיל קריטי; תבור הולך למשטרה כדי לעזור לסיון ומסתבך; ספקות מתעוררים אצל קצר לגבי הלילה עם אורלי.

פרק 43: איציק גורם לג'ולייט לאבד בו עניין; המשטרה מבטלת בפתאומיות את התיק של סיון; תבור מצותת לקובי ושומע שמתוכננת גניבת ריטלין; יולי מגיעה לספר לעמית על ההריון בתזמון גרוע.

פרק 44: קצר חושף את האמת על הלילה שבילה עם אורלי; שיר מגלה שיולי בהריון; איציק מבקש מקובי לעבוד אצלו; תבור מספר למשטרה על עסקת הריטלין מבלי לדעת שמוטי והחבורה מעורבים בה.

פרק 45: הקשר הנורא בין סרגוסטי לויקטור מתגלה; סיון מחליטה לחזור אל תבור ומגלה אקדח בביתו; איתי מציע ליולי לגדל את הילד ביחד; שיר מגלה מי רצח את אביה ואיך באמת נסגר תיק השלכת הפסולת.

בקרוב נחשוף ספויילרים נוספים! אל תחמיצו!

30 תגובות:

  1. ואוווווווווווווווו ואוואוואווווווו מה הולך פהה!

    השבמחק
  2. סעמק אני והסקרנות שלי

    השבמחק
  3. וואי ענקקקקקק!!!

    השבמחק
  4. ווווווווווואי איזההההההההה פררררררררררררקים

    השבמחק
  5. ''הקשר הנורא בין סרגוסטי לויקטור מתגלה''
    מי זה ויקטור ?!?!
    רשום שהקשר בינו לבין סרגוסטי ייתגלה בפרק 45 !

    השבמחק
  6. ויקטור הוא סרגוסטיייייייייייי

    השבמחק
  7. אנשים מסריחים
    סתם הורסים את הסדרה
    עכשיו כל העולם ואחותו ידבר על זה.

    השבמחק
  8. ויקטוור זזה שהקפיץ את שיר אם הבמו

    השבמחק
  9. איך שאני מסיים לקרוא אני עושה delete במוח אני נהרס לי עכשיו אני ממליץ לכל מי שרואה את ההודעה שלי לא לקרוא את התקצירים זה ידפוק אותכם אחרכך

    השבמחק
  10. אוי הסקרנות הסקרנות...
    סתם קראתי והרסתי לעצמי

    המלצה... לא לקרא יותר

    השבמחק
  11. וואייייי איזה מתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!

    השבמחק
  12. וואי וואי וואי וגם קצר הוא הומו!!!!!!!!!!!!!!!! =] ☺☻☻♦♣♠•◘○

    השבמחק
  13. כוווווסאממממא שללכםםם

    השבמחק
  14. אז איך קצר היה עם אורלי ידפוקקקקק

    השבמחק
  15. מהההההה לא יכוול להיות!! אמרו לי שאיציק ימות!!!!!!

    השבמחק
  16. כווווווווס אמא של עמיתתתתתת בן זוונה שימות אמן!!!!

    השבמחק
  17. כוווווווס אמא של עמית בן זווונה שימות א-מ-ן !

    השבמחק
  18. יאוווווווווו ניראה לי שמוטי יומותתתתתתתת :'(

    השבמחק
  19. מאיפה אתם יודעים שהתקצירים באמת נכונים?!?? אוליייי זה בכללל לא נכון!!!!!!!!! כי אמרו לי שאיציק ימות וסרגוסטי אבא של שיר!!!!!!!!!! :O

    השבמחק
  20. ח-א-ר-ט-ה !

    השבמחק
  21. מי ששרף את אבא של שיר החורג הוא סבא של מוטי... וביום האחרון שהם יהיו חייבים ת'חוב...צוף ימות ויוריש למוטי 10 מיליון שקלללללללללללללללל:)

    השבמחק
  22. מי זה צוףףףף????
    ואיך אפחד מת??היו בפרק הראשון 3 גברים על הקבר...איפה הרביעי?

    השבמחק
  23. בקיצור איפשר לדעת מה יהיה הכל חרטה שהמציאו תחכו ותיראו

    השבמחק
  24. ויקטור זה סבא של מוטי..ולזה שמעליי זה לא המצאה זה תקצירים שHOT הפיצה בטאב של הערוצים בממיר

    השבמחק
  25. אפ'חד הכלב ימות בסוף אתם תראו

    השבמחק
  26. ויקטור זה סבא של מוטי

    השבמחק
  27. 3 גברים ליד הקבר אלה מוטי, איציק וקצר בהלוויה של איציק

    השבמחק
  28. הקבר זה של צוף ואיציק טס עם גולייט עם הכסף של צוף אמא של שיר מתה בחתונה שלה ושל עמית

    השבמחק